Inntrykket har tapt seg over tid.

Fikk først et veldig positivt inntrykk, men dette har endret seg til det mer negative etter hvert. God tid tar han seg, det skal han ha. Litt opp og ned med tilgjengeligheten, men der har telefonsentralen blitt bedre i senere tid.
Han bruker lang tid på å henvise, om han i det hele tatt henviser til spesialist for å få kartlagt somatiske plager/skader. Han henviser derimot raskt til den spesialist han mener er "nødvendig", og har veldig stort fokus på psykisk helse.
Virker som han er blitt mer typisk "tradisjonell lege" som vet best hva som er best for deg. Han har ikke akkurat vært så lyttende i de siste par årene. Og som pasient er det ikke alltid en får klar informasjon om saken sin og de rettigheter en har. Han kan komme med direkte motstridende meldinger, så da må en oppsøke andre etater for kanskje få et svar. Har følelsen av at han tidvis overser mine standpunkter, og kanskje er mer opptatt av å få bekreftelse på egne fordommer om pasienten. Han er nok blitt for "husvarm". Konklusjon: Forbedringspotensial. Hvis bedring ikke oppnås raskt, blir det legebytte for min del.