Advarer mot å benytte som fastlege!

Jeg anbefaler på det sterkeste å IKKE besøke Ingunn Sundsvold. Jeg valgte å gi henne én sjanse til etter første besøk, noe jeg angrer sterkt på!

Ingunn Sundsvold svarer ikke på spørsmål og kommer ikke med kommentarer når man åpner seg om sin sykdom eller symptomer. Hun unngår øyenkontakt og stirrer kun på dataskjermen, og man føler seg dum under og etter besøket. Opplever henne som en følelseskald og uinteressert lege. Gir ikke informasjon og deler ikke kunnskap.

Når man spør henne et spørsmål får man ikke noe konkret svar - eller i verste fall ikke et svar i det hele tatt. Mest mumling eller anbefaling om å ringe henne neste gang problemet/symptomene dukker opp - som forøvrig er den lengste setningen jeg har hørt henne si under mine besøk.

Hun har også i ett helt år glemt å informere om positivt svar på blodprøve, noe som tilfeldigvis kom frem rett før jeg skulle gå. Jeg hadde da levd i uvisshet om sykdommen i 1 år.

De uhygieniske og rotete lokalene hennes (som mer kan minne om et rom på lavterskel hospits) er INGENTING sammenlignet med følelsen man sitter igjen med etter å ha vært i legens nærvær.