Lite hyggelig

Vi skulle til 3D ultralyd og jeg gleder meg veldig siden det var en flott opplevelse med storesøster. Med en gang ga han et dårlig inntrykk, men kvass talestil og utydelig tale.Nesten hele ul foregikk i 2D noe jeg synes var rart.Vi fikk tilbud om ny time siden ansikt til baby lå inn mot ryggen min.Neste gang vi kom fikk jeg med en gang beskjed om å legge meg på benken og jeg la merke til at det ikke var skiftet papir på benken fra forrige pasient. Jeg la meg på benken,men vi gjorde han oppmerksom på dette.Han virket lettere irritert,tilbydde seg å bytte men sa at det var kun for pynt at det var papir på benken.Sa også at vi var kommet for tidlig,når det var resepsjonisten som sendte oss inn.Ultralydhodet var full av gel fra forrige pasient og han vasket den ikke.Igjen begynte han med 2D,da sa barnefaren unnskyld,men skal ikke dette være 3D ul.Legen ble tydelig irritert og svarte meget uhøflig at vi måtte bare vente.Mye av ul foregikk allikevel i 2D.Nå var jeg i uke 29 så det kan være litt av grunnen til at bildene var dårlige.Selv om det var vanskelig å se noe og heller ikke ansikt denne gang fikk vi ikke noen video eller USB med bilder.Kun på papir.Vi fikk tilbud om ny gratis time,men siden babyen ikke hadde flyttet på seg siden sist og hele opplevelsen med denne legen var heller rar og merkelig vet jeg ikke om jeg vil tilbake.Det eneste positive var at legen forstod at jeg/vi var skuffet over å ikke se ansikt. Dette vet vi legen ikke kan gjøre noe med.