Skuffende og utilgjengelig

Jeg er sjeden syk og har derfor hatt Shirin som fastlege i noen år nå, uten å tenke så mye over det.

Hun har vært helt grei og lyttende de få gangene jeg har vært der i løpet av disse to årene. (Valgte hun som fastlege da, pga få pasienter)

Sist, da jeg ble akutt syk og ringte inn kl 8:00, da legekontoret åpnet sier de i en automatisk tlf.svarer: "Trykk 9, så ringer vi deg opp igjen, uten at du mister plassen din" Jeg gjorde det og ventet i over 30 min, uten å høre noe som helst. 8:45 ringer jeg opp igjen, og etter lang tid svarer en frekk mann, også lege på kontoret at de ikke har noen ledige timer, om det haster kunne jeg bare dra på legevakten!

Bare tanken på å sitte på legevaken å vente der i mange timer orket jeg ikke, og sende en mail i håp om å få en time dagen etter. Da ringte denne mannen meg opp igjen og ba meg dra til legevakten nok en gang og påpekte alt jeg hadde gjort feil med bestilling av time; mail (som var en bestillingsmåte sist jeg var der for et år siden) var IKKE ok, og sykemelding kunne jeg se langt etter, det var bare å komme seg til legevakta for å komme noen dager senere gikk heller ikke, for legen må bedømme hvor syk du er når du er syk.

Etter at jeg er ferdig å skrive denne anmeldelsen, bytter jeg lege.

Tullete telefonsystem (med ringing tilbake, og at man ikke mister plassen sin), frekke folk, og ikke særlig hyggelig legekontor heller. Anbefales IKKE.