Oerhört missförnöjd!

Hade egentligen Torill som fastlege och hon var helt suverän! Men efter hon blev sjukskriven och därefter slutat så har jag varit tvungen att gå till Imer, något som jag absolut inte rekommenderar!

Som lege är han oerhört ointresserad. Han är väldigt fåordig och ser inget annat än på sin datorskärm. Han frågar inte heller om sjukhistoria eller undersöker dig. Han sänder en snabbt vidare till andra leger undan att pröva finna ut vad sjukdommen/besvären orsakas av och visar mer intresse att få dig fort ut och fort in med pengar.

Han väljer sjukskrivning framför att försöka hjälpa en att bli frisk, han vidaresänder inte patienter till psykolog utan det får du själv pröva finns fram..
Blev senast idag sänt vidare till hudlege i MOSS(!!) eftersom han menar att det inte finns någon i Ski, något som är ren lögn. Dessutom ringde han och bokade tid utan att höra vilken dag eller tid som passar mig, vilket inte gjorde! Jag bad om telefonnummer till huslegen, men som svar så fick jag "jag vet inte, du får googla det"

Ingen tvivel om att jag byter legekontor!!!!!!