Bytter!

Opplevde legen som frekk,klaget over at hun hadde mye å gjøre,og fikk ved en anledning rett ut kjeft fordi jeg spurte et tilleggsspørsmål ang min situasjon med muskel/leddsykdom. Hun oppleves som uprofesjonell pga dette,hun virker uinteressert i "kjedelige" diagnoser som omhandler muskellidelser og frustrert over at verken dvitaminer eller smertestillende fungerer. Hun forklarte min sykdom med mangel på dvitaminer,og at kostholdsråd som er vanlige i Norge om å spise fet fisk ikke var logiske fordi fisken ikke oppholder seg i solen,faktisk! Følte meg uønsket og brysom da hun sitat:" kunne ha brukt tiden mens jeg var der på andre,viktige pasienter". Jeg opplever språket som noe som skaper misforståelser og det virket ikke som hun hadde kontroll på min journal. Uforberedt. Etter at hun rett ut fortalte at jeg misbrukte hennes tid (går sjelden til legen...) forlot jeg kontoret i sinne. Beklager,men uansett hva så kjefter man ikke på pasientene sine..forsinket hver gang,alt fra 30 min til over en time. Lang ventetid på time.