Burde ta seg sammen

Jeg hadde Strømme som lege et par år, og har endelig byttet. Som tjueåring følte jeg at jeg ble behandlet som et barn, ble til og med sammenlignet med ett på et tidspunkt fordi jeg fikk brekkrefleks av prøve i halsen etter 1 forsøk. Følte aldri at jeg ble hørt, hun avbrøt meg med "vi har dårlig tid" hele tiden og hadde ingen interesse for å høre hva problemene mine var. Hun tvilte på at min forrige lege har satt riktige diagnoser og det virket som hun mente jeg løy. Hun har alltid hatt en nedlatende tone og virket som hun mente hun selv var allvitende. Når jeg kom med forslag til hva jeg trodde det det kunne være, kom hun alltid med en hånlatter som gjorde at jeg gruet meg masse til å komme til henne neste gang. Da min mor ble med meg av ren frustrasjon av å ikke bli tatt seriøst, forandret hun personlighet med en gang. Prøvde seg på dumme vitser om ting hun har sagt til meg før og virket stresset over å ha min mor i rommet. Å ha med meg mamma på en legesjekk som tjueåring burde være helt unødvendig. Ved siste besøk hos denne klinikken fikk jeg en vikar som tok de problemene jeg har prøvd å ta opp med Strømme i flere år seriøst, og henviste meg videre. Servicen jeg fikk av han var en helt annen klasse enn Strømme noen gang har vist.

Anbefaler virkelig ikke denne legen. Hun kan kanskje faget sitt, men det har jeg ikke sett noe av. Fullstendig mangel på empati.
Skjerp deg, Strømme. Eller finn noe annet å gjøre.