Skuffende!

Å komme inn ca 35-40 minutter etter avtalen, uten å få en "beklagelse for ventetiden", er heldigvis en arroganse som er i ferd med å dø ut, etterhvert som yngre leger overtar.
Henvisningen fra min fastlege var nokså kompleks, og inneholdt flere problemstillinger. Det var derfor svært overraskende at det kun var satt av 15 minutter.
Dersom legen på forhånd hadde tatt seg bryet med å lese henvisningen, ville han ha oppdaget at 15 minutter langt fra ville være tilstrekkelig.
Dette er for dårlig; å vente flere måneder, og bli "avspist", med 15 minutter, og knapt nok halvparten av den hjelpen som var forventet.
I mitt tilfelle, burde det vært satt av minimum 30 minutter, og sannsynligvis 45 minutter!
Når det er sagt; en høflig og hyggelig lege, men måten han forklarte ting på, var litt vel høytravende, for en uten medisinsk utdannelse.
Vet ikke om jeg vil anbefale denne legen!

Et VELDIG lite og trangt venterom, veldig varmt. Kunne med fordel hatt tilgang på kaldt vann, med tanke på varme og lang ventetid:-( Men, høflig og hyggelig kontordame:-)