Grei nok

Er sjelden til lege men har hatt oppfølging i svangerskap og under en skade. De få gangene jeg har vært der (kanskje 4-5 ganger over like mange år) har jeg strevd med å få til en god dialog med Dr Sellgren. Mulig det er min egen feil men jeg er vant til å kommunisere med forskjellige folk gjennom eget yrke så jeg tror ikke feilen bare ligger hos meg. Jeg opplever at han ser litt mye på skjermen sin og jeg har ofte fått spørsmål fra han om jeg tror det er noe vits at han gjør ting/ undersøkelser ("tror du det er noe vits å ta blodtrykket ditt? Skal vi ta en vekt av deg...det er jo kanskje ikke noe vits da du ser helt normal ut.... " Dette under svangerskapskontroller. Jeg forventer at han gjør de undersøkelser han mener er nødvendig, verken mer eller mindre ) Gikk også imot anbefalinger fra kirurg som hadde operert meg uten å gi noe forklaring utover at han synes det burde være greit å gjøre det på hans måte. Har også vært der med min datter som da var 6 år; snakket ikke til henne i det hele tatt men bare dialog med meg som mor.
Oppfatter han som veldig varierende i humøret noe som påvirker konsultasjonen.
Alt i alt, ingen graverende feil eller mangler men kan nok dessverre heller ikke anbefale denne legen. Selve legekontoret er derimot veldig hyggelig! (lab, resepsjon, etc)