Lang erfaring

Stig har lang erfaring og sikker i sine avgjørelser men veldig sjelden tilgjengelig. Sønnen min har vært pasient der i flere år men har truffet han 2 ganger.De andre gangene har vi hatt turnuslege..Regnbuen legesenter (som Stig og halve familien hans driver )er nok litt vel opptatt av å hove inn penger. Her får man ikke mye hjelp til småting som kan sendes i posten (slik de ofte er behjelpelige med ved andre legekontorer ).Man må tigge og be hvis noe MÅ sendes i posten.Regningen for dette må man ikke be om -den kommer kjapt i postkassen.De operere ofte med en "liten" konsultasjon(som da er kortere enn normalt) eller så må man ha konsultasjon over nett for den alle minste ting..(Feks for legeerklæring som trengs i etterkant av forrige besøk. )Dette begrunner de med legene ikke skal bli sittende å fylle ut papirer etter arbeidstid. De opererer også med "små" konsultasjoner for en hastetime( "for å komme litt i gang" som de sier)for senere måtte komme tilbake til nærmere undersøkelse og/eller oppfølging( som ofte er helt unødvendig )Lite flexibilitet og "stive" regler i forhold til hva de er behjelpelige med. Joda , det er moderne og de har fine lokaler men , det hjelper ikke når mye av det de tilbyr handler mest om penger enn pasientvennlighet!