hører ikke på meg, ikke fornøyd, bytter

jeg hadde Løvdal i flere år. da hun var på permisjon likte jeg vikaren Line Syvertsen bedre--hun tilskrev sobril og jeg fikk god effekt og lindring.
hun nektet å gi meg noe annet for angst enn antidepressiva.
hun nektet å gi meg sobril. direkte sitat "de dårligste legene skriver ut sobril."
hun nektet å gi meg sovepiller--kun melatonin--selv om jeg tracket søvnen min i flere måneder med appen "Sleep Cycle", hvor det viser 5-6 timers søvn i snitt, og viste henne resultatene under konsultasjon med henne.
hun lo da jeg påsto at barnevernet og eks-kona lyver til nav om meg og var uinteressert i å høre noe mer om det--bv-saken er grunnen til mye av angsten min.
jeg jobber som senior utvikler, har bachelorgrad og leser mye, særlig om medisiner, og Løvdal likte ikke at jeg stilte kritiske spørsmål til hennes vurderinger og virket uinteressert i alternativer. direkte sitat: "de fleste pasienter kommer hit for å høre og følge mitt råd".
jeg byttet idag til en lege i Asker, som har fått bra kritikk og tilsynelatende mye bedre enn alle andre tilgjengelige leger der: Dela Kamyab.
krysser fingrene.