Nei nei nei

Jeg hadde Dr Eriksen i mange mange år, men det var først jeg ble voksen, og virkelig trengte en lege jeg skjønte hvor ille dette var.

For å si det sånn, hold dere unna! Jeg har hatt dr Eriksen som fastlege siden fastlegeordningen ble innført, og da jeg endelig byttet lege forstod jeg hvor ille dette egentlig var.

Hos min nye lege fikk jeg sitte ned på en stol, hun hadde forberedt seg (!) på min historikk og hvorfor jeg var der.

Hos Dr Eriksen måtte jeg gi mitt fødselsnr hver gang, og fortelle hva og hvorfor hver gang, hun var aldri forberedt! Jeg sto på gulvet, det var aldri tid til å sitte ned. Og det var så ukomfortabelt å fortelle henne, hun ville bare bli kvitt meg, og skrive ut resepter, uavhengig av hva diagnosen var.

Vær så snill, bytt til en annen lege! Hun hører ikke på dere, hun har aldri tid til pasientene, Man venter i en evighet i resesjonen, hun er aldri presis, så regn med en time ekstra ventetid.

Men, de jeg har møtt i repepsjonen har alltid vært hyggelige og effektive! Det er veldig viktig for meg å understreke, jeg har bare positive ting å si om de! Min kritikk gjelder ikke dem!

De gangene jeg kom igjennom på tlf, og det var alvorlig (jeg har noen alvorlige allergier), så fikk jeg time samme dag. Men det var kun hvis jeg kom igjennom på tlf, det er ikke alltid Dr Erikssen har en sekretær. Men som sagt, når det var alvorlig for meg, og jeg kom igjennom så fikk jeg time samme dag. Det setter jeg pris på.

Men når det gjelder Dr Eriksen, nei, hold dere unna. Hun skriver ut alle de reseptene dere vil ha, men hun vil ikke høre på dere.

Tvi tvi... Som hun pleier å si