Ikke velg denne legen

Dette er det værste jeg har vært borti av leger. Jeg skulle fjerne 2 føflekker og hun gikk bare ut av rommet, lot meg ligge i bare trusa uten noe form for dekking, sa ikke hvor hun skulle, så kom det en annen lege inn som trodde rommet var ledig. Jeg følte meg helt avkledd og ubekvem. Hun er frekk, umenneskelig og viser ikke omsorg og sympati i det hele tatt. Neste dag måtte jeg bytte plaster pga det hadde blødd mye og stingene var dårlig satt, fikk en annen profesjonell til å se på det og det så ikke bra ut. Jeg ringte ned for å høre om de kunne stripse det bedre sammen slik at jeg slipper å få et veldig stygt arr. Så kom jeg ned samme dag slik at det kunne bli sett på igjen, det eneste hun sa var at det så perfekt ut og jeg var der i 60 sekunder, det siste hun sa var bare : ja husk å betal på automaten. Dette skal jo ikke betales for i og med at det er dårlig jobb og jeg bare var bekymret og hun verken ga meg noe eller gjorde noe jobb. Jeg måtte betale 200kr og har en skikkelig dårlig følelse etter å ha vært der nå noen ganger, så jeg byttet lege så fort som mulig. Hun har i tillegg satt en HPV vaksine på meg som jeg har fått veldig vondt i armen av, og jeg har tatt masse vaksiner og sprøyter, aldri fått sånn vondt i og med at dette ikke er en allergisk reaksjon. Mest sannsynlig har hun truffet litt feil, for jeg hadde så vondt at jeg ikke fikk sove. Ser det er flere som skriver dårlige tilbakemeldinger, jeg bekrefter dette!