Hyggelig lege, dårlig tilgjengelighet

Von dem Borne har alltid vært veldig imøtekommende og hyggelig, og jeg har alltid stolt på at hun har ivaretatt meg i forhold til psykiatridiagnoser og vi har hatt god dialog. Jeg har derimot hatt følelsen av å ikke bli tatt seriøst i forhold til fysiske plager, at det har vært vanskelig å bli sendt videre for helsesjekk selv når jeg har konkrete plager som har vart over tid, og at det har vært et tidspress hver gang jeg kommer på time, selv om man egentlig skal få 20 minutter satt av. Det er alltid ekstra ventetid (opptil 40 minutter på det verste), selv på tidlige formiddagstimer. Det er vanskelig å få time, Von dem Borne er på permisjon stadig vekk og vikarene jeg har møtt har vært veldig dårlige. Personalet er ofte lite imøtekommende, og den siste negative opplevelsen var at jeg møtte opp til avtalt time og at det viser seg at timen min har blitt flyttet 2 uker uten at jeg har fått beskjed, og fikk beskjed om at da er Von dem Borne på permisjon i mange måneder og det er vikar igjen, og jeg måtte rett og slett krangle for å få en time med henne før hun drar vekk. Kommer nok til å bytte fastlege nå, og det er synd, for Von dem Borne er hyggelig og flink, når hun har tid og faktisk er til stede.