Grusom og frekk lege!

Aldri møtt et menneske som er så nedmatende, grusom og arrogant. Ikke lege, men menneske! Det må være et menneske som består av mye sinne og lar dette gå utover sine pasienter.

Jeg kommer inn på kontoret, i tro om at jeg skal bli behandlet med et inngrep i nesen. Har fått henvisning fra legen og var sikker på at han satt med den foran seg. Han sier at han ikke har fått noe henvisning og sier videre at det funker ikke sånn at man bare kan komme hit og få behandling. Videre sammenligner han det med et nedlatende eksempel og prøver å få meg til å føle meg som en idiot som i det hele tatt sitter der.

Han spør meg " hva tror du? at du bare kan komme hit og regne med et inngrep?" Jeg må si jeg ble helt satt ut av han.

Aldri opplevde et menneske prate mer nedlatende til meg! Grusom opplevelse.

Jeg prøver å forklare at jeg var sikker på at henvisningen var sendt, og han avbryter meg med å si noe helt annet. Han viser ingen forståelse, og topper det hele med å si at vi ikke kommuniserer og at han må runde av, da han ikke har tid til dette.. Videre gir han tydelig inntrykk av at han ønsker at jeg finner meg et annet sted, eventuelt fortsetter der jeg allerede er. Jeg forklarer han at jeg tar vaksinasjonsbehandling i Oslo, men dette inngrepet er noe de ikke gjør der, og at det er derfor jeg sitter her. Han viser ingen forståelse, empati, eller råd til videre vei. Jeg føler jeg blir kastet ut, og sitter igjen med en klump i magen.

Her snakker vi om en lege som ikke bare gir dårlig service, men som får deg til å føle deg idiot fremfor å hjelpe! En lege som er frekk, netlatende og rett og slett helt motbydelig!! Unner ingen samme situasjon. Om han har mottatt henvisningen eller ikke, har ingen ting å si i denne saken. Du behandler ikke andre mennesker på den måten uansett.

Min konklusjon må være at han eier legesenteret, hvis ikke kan jeg ikke forstå at han fortsatt har jobb. Jeg mener legen består av mye sinne. Det er ikke første gang jeg opplever han slik. Jeg har vært der en gang tidligere, hvor han slang en stygg kommentar da jeg prøvde å forklare han noe. Han sa: " prøver du å lære meg noe? Er det du eller jeg som er lege?".

Hvem sier sånt? Jeg synes rett og slett synd på han! Han kan ikke være lykkelig.

Anbefaler å velge en annen lege! Unner ingen denne situasjonen- med eller uten henvisning.