Styr unna denne legen, arrogant og nedlatende

Etter lengre tids sykdom tok jeg kontakt med Amal Rosenborg for utredning av mine muskel og skjelettplager, slik at jeg endelig kan komme ut i jobb igjen. Hun følger meg dessverre ikke opp, og har liten vilje og evne til å bruke det norske språket skriftlig på en
selvstendig måte ovenfor spesialisthelsetjenesten og nav. Hun er særdeles påståelig og arrogant, lytter ikke og tar litt for raske konklusjoner. Siden jeg har flere onter, må jeg betale legetime for hver plage. Av b.l.a ryggartritt, artrose, muskelsvakhet, slimposebetennelser og inneklemmingssyndromer m.m , av dette får jeg fysioterapi for der jeg har "aller mest" vondt, nemmelig knær, resten er jeg nødt til å gå med ubehandlet og lide i stillhet, selv om plagene er dokumentert. Har måtte betale for dyre privatleger, og levere epikriser fra andre behandlere og legevakt for å føre "bevis". Jeg kvier meg til hver legetime, som resulterer i endeløs fortvilelse, sorg, smerter og gråt for ikke nå frem til henne med mine plager. Jeg går hjem, med uforrettet sak og tom lommebok. Står nå på venteliste til en ny lege.