uorganisert

Jeg ville ikke anbefale denne legen. Har vært hos henne 2 ganger og skal bytte til en annen. I første timen som var 6 ukers kontroll etter fødsel, fikk vi ikke sjekke noe som helst, fikk ikke tatt blødprøver en gang fordi det var rot i systemet. Måtte komme igjen kun for blødprøver, men der og da viste det seg at legen ikke lagde noen rekvisisjon til det.. Jeg ble ikke kontaktet av legen etter prøver, men kom selv igjen pga. andre plager etter fødsel. Det var vanskelig å få en henvisning til gynekolog. Jeg fikk det til slutt og jeg burde har vært registrert hos gynekologen "automatisk" - noe som aldri har skjedd. Jeg spurte legen flere gangen om hun sikkert registrerte meg hos gynekologen og fikk "ja". I tillegg fikk jeg et brev etter noen uker jeg hadde tatt blødprøver at det var noe galt alikevel og det ligget en eresept i systemet. Sjekket et par ganger i apoteker og det finnes ingen eresept på mitt navn... Helt håpløst! Man blir så irritert når ting ikke fungerer som det skal. Ellers virket legen som en hyggelig person, men mangler organisatoriske evner. Jeg følte ikke at jeg ble tatt på alvor og vurderer å bytte.