Henvisninger og oppfølging !

Legen har sendt henvisninger til behandlingsteder som jeg ikke har fått reaksjon på fra behandlingsted- Legen sa at jeg selv skulle purre på henvisninger ! Når jeg selv kontakter behandlingsteder for å purre viser det seg at henv. er sendt i retur til legen fordi de er A: havnet på feil plass B: forlite/ manglende opplysninger ! - Da lurer jeg på hvorfor han ikke har fått med seg dette selv ! Det positive er at han har kjempehyggelige personal som er raske på pletten med ny time/ resepter når det gjelder mine faste medisiner eller når jeg påpeker behov for oppfølgende blodprøver etc. vedr. tidligere stilte diagnoser fra min tidligere lege /sykehus - ( For all del,legen er høflig og blid ,snakker godt norsk men jeg har undret litt på hans norsk skriftlig forståelse eller om han ikke har hatt tid å sjekke tilbakemeldinger fra behandlingsteder , sukk ! ) Selvsagt vet jeg også av erfaring at jeg selv har ett ansvar å purre på henvisninger , har opplevd å ' falle ut ' av sykehusets ventelister. Likevel blir jeg litt urolig når legen ikke får med seg tilbakemeldinger før jeg forteller om dem !