Litt lei jobben, kanskje? Styr unna.

Har faktisk skrevet om han tidligere, her på Legelisten. Da var han en fantastisk lege, men i tiden senere har legen rett og slett gått ned i gradene. I nyere tid, opplever jeg han som en som vil ha meg ut av kontorene så fort som mulig. Blir aldri tatt seriøst hos han lenger. Han er heller ikke løsningsorientert, og ber meg leve slik jeg tror jeg kan, uten faktisk å ha vurdert meg skikkelig.
Han bruker mye tid foran skjermen, og det er vanskelig å kommunisere med han. Føler meg veldig liten, når jeg er hos han, dette på grunn av kommunikasjonen vi har, hvor han som nevnt, ikke tar meg seriøst.

Selve legesenteret har også gått ned et par hakk. De ansatte sykepleierne virker veldig høylytte og frekke, når man stiller spørsmål, enten det er i skranken eller ved andre undersøkelser som innebærer bruk av sykepleiere. Når man kommer med henvendelser i skranken, føler jeg ofte at sekretærene stønner, når jeg kommer med spørsmål eller nye arbeidsoppgaver.

Tilstanden til legesenteret materielt, er også svært dårlig. Stedet trenger en oppussing, da standarden er fra 80-tallet.

For nærmere 1-2 år siden, var Roald en flink lege som jeg gjerne anbefalte til flere. Nå finner jeg ingen løsning på problemet mitt, delvis på grunn av lite løsningsorientert lege, som ikke ønsker ytterligere og bedre undersøkelser. Gruer meg å dra til legen hver gang, men har foreløpig ingen andre valg, inntil jeg finner en ny lege.