Tilsvar til vurdering

Håpløst...

Min samboers fastlege de siste 10 årene, og hun har aldri truffet denne legen. Vikarene som har vært har i alle tilfelle vært lite å skryte av, bortsett fra en utrolig vennlig ung lege for et par år siden, jeg skulle ønske jeg husket navnet på.

Da min 2 år gamle sønn nå automatisk har fått tildelt
plass her, har også har jeg fått erfare den totale mangel på profesjonalitet som eksisterer her.

Et av de siste eksemplene er da min samboer fikk brannskade på foten, og jeg selv, med legen som publikum, måtte bytte bandasjen på legekontoret, da vikaren tydeligvis ikke ønsket å ta på pasienten sin.

Jeg var for litt siden innom for å få en henvisning for min sønn for å utbedre mulig allergi. Vikaren som er nå for tiden ga mest intrykk av at hun ville ha meg ut. Min sønn satt å gråt og var redd, og legen himlet med øynene og var i det store og hele lite imøtekommende, og ikke en kalori ble brukt for å gi et lite smil eller prøve å roe ned den redde lille karen. Fikk henvisning (etter først å ha blitt korriget at det heter rekvisisjon og ikke henvisning etterfulgt av mer himling med øynene) , og blodprøvene ble tatt. To uker etter ringte jeg for å høre om svaret, og det viste seg da at de måtte tas på nytt pga. for lite "materiale". Spurte om ikke det hadde vært en ide å ringe meg å gi beskjed om dette, men fikk beskjed om at de jo ringte hvis det var noe negativt på prøvene.. Måtte til slutt gi opp å prøve å forklare at feil på prøver som gjør at man må ta de på nytt, også kan være en god service å fortelle pasientene sine om. Ingen gehør for det... Blodprøverunde nummer to viste allergier, men allergier hos en to-åring er tydeligvis ikke noe dette legekontoret synes det er noen vits å ringe å fortelle om...

Skifter nå fastlege og fraråder alle å bruke både denne legen og dette senteret.

Telefonetiden er forresten 8-11 og så 12 til etellerannet, men lunsjene pleier å vare til nærnmere 12.30....