Aldri igjen

Ble behandlet så dårlig av legen og sykepleier. Fikk beskjed at jeg ikke fikk si "au" når det gjorde vondt, slik at andre kunne høre det (skrek ikke). Jeg hadde gruet meg noe vanvittig, da jeg hadde virkelig angst for koloskopi (fikk spørsmål om jeg gikk i behandling hos psykolog når jeg kom inn dit, fordi jeg ble veldig nervøs når jeg kom inn på undersøkelse rommet, noe som var svært unødvendig å spørre om da jeg er en frisk jente fra før av men hadde rett og slett angst for koloskopi som mange andre). Fikk beskjed at de var de "beste" (selverklært) og jeg skulle være glad for at jeg ikke måtte gjøre det på offentlig sykehus, for da hadde det vært mye verre for meg (tro meg, velger heller å ta koloskopi på ett offentlig sykehus enn hos disse). Synes det hele var traumatisk i etterkant, spesielt for meg som hadde virkelig angst og gruet meg. Så ble det verre enn jeg hadde tenkt meg, pga oppførselen deres. Følte meg ydmyket. Kommer ikke til å anbefale disse, selvom de selv er flinke til å skryte av seg selv og snakke ned andre som jobber med det samme. Eneste som var bra at man fikk smertestillende/beroligende intravenøst.