Utilgjengelig, alt var bedre før! Men han er kjekk og grei :-)

Jeg møtte han første gang for over 10 år siden når den unge imøtekommende Eikeland delte kontor med kun en annen lege, han ble min fastlege og er nå permittert. Han var på et lite, men hyggelig legekontor før som har flyttet til 4 etg på Magasinet i byen. Før kunne jeg vente lenge på legen, men det var verdt det for han er alltid hyggelig heldigvis. Gode minner! Det er mer jeg lurer på og gjerne skulle spurt om og fått svar på, men når tilgjengeligheten er mindre nå blir det vanskelig. Det er nok flere som trenger han som lege nå enn før når han var ny, mine plager var nok mer diffuse. MEN jeg satt stor pris på han, sjarmerende, hyggelig, blid, lyttende. Alltid var jeg glad når jeg forlot hans kontor, selv om jeg kunne felle noe tårer der inne.... Han lyttet og forsto, ga ros osv. Å få svar på det man spør om via sms, å få kopi av blodprøver man vil ha svar på var lettere før. Å få nok tid da føler man at man har en fastlege som bryr seg. Det skal så lite til. Men jeg har også vurdert å bytte til en kvinnelig lege, for det er ikke alt jeg tør å spørre han om. Og det er ikke alle i luka jeg er like fornøyd med, dessverre, ei er rett og slett veldig frekk!