Fullstendig sjokkert over hvor lite hun bryr seg! Burde ikke vært lov å være en sånn lege.

Jeg kom til en hastetime for jeg var på legevakten, har hatt sterke smerter som ble verre. Har en diagnose med ultralyd bilder fra en annen lege i hjemmelandet mitt. Hun var veldig hyggelig med en gammel dame som var før meg, med en gang hun så på meg og leste gjennom henvisning så hun plutselig ikke glad ut! Jeg prøvde å forklare henne saken også undersøkte hun meg, var veldig hard! Sa ingen ting om hva hun gjorde! Jeg har aldri opplevd en så dårlig gynekolog før! Som en sa her, man får en traume om man besøker en slik gynekolog for første gang.

Hun sa alt var greit, hun tok ikke ornklig titt engang! Under 1 minutt! Hun tok ikke prøver hun egentlig skulle ha gjort. Også sitter jeg og gråter og sier det gjør vondt å gå! SÅ SMILER HUN! og sier jeg ser ingen grunn til bekymring! Jeg gråt hele veien hjem! Har aldri følt meg så dårlig behandlet! Når hun var ferdig så hun på meg og sa "Jeg er ferdig" med det blikket"hvorfor stikker du ikke" Jeg ble sjokkert at hun får lov å jobbe med mennesker! Hun var åpenbart frekk!