Legger skyld på systemet for å ikke gidde å gjøre jobben sin

Jeg er en kvinne på 32 som har hatt muskelsmerter i seks år. Jeg var på et vurderingsopphold hvor psykolog, lege og fysioterapaut vurderte at jeg trengte og kvalifiserte til behandling. Ventet et år og fikk uventet medhold fra NAV i skole og måtte takke nei til dèt rehabiliteringsopplegget fordi det var tre uker sammenhengende. Ny søknad sendt lokalt i Oslo, dagbasert. Avslag! Stod oppført flere punkter som manglet i søknaden min samt at legen min ikke hadde poengtert hvem jeg var blitt vurdert av tidligere. Overordndet inntrykk av at han tror det er psykisk. Dette tar fra mennesker håpet. Han vurderte det som ikke nødvendig å klage på avslaget og sa at det var systemet som bestemte. Jeg lurer på hvordan han kan legitimere dette da jeg kun er 32 år gammel og har vært ute av jobb i 6 år på grunn av de sterke smertene. Når man er ung og ute av arbeidslivet så lenge, er det stor fare for å ikke komme tilbake.
Trist og håpløst at leger tar fra pasienten verdighet, troverdighet, og ikke minst håpet om å få hjelp