Misfornøyd og dårlig kommunikasjon.

Jeg har vært hos Fjeld til årskontroll i mange år og vært greit fornøyd fordi jeg fikk sjekket meg og følte at jeg kunne stole på ham. Men det var minimalt med kommunikasjon og følte at jeg var på "samlebånd". Men følte trygghet fordi jeg fikk sjekket meg en gang i året. Men siste året har jeg følt redsel fordi jeg fikk beskjed om at det var "mulige celleforandringer" og måtte komme tilbake for å få ny sjekk etter ca. 6 mnd. Fikk da beskjed at det var labben som var for nøye(?) og at det "sikkert ikke var noe farlig". Men vi måtte ta ny prøve ( og full betaling hver gang.) Dette pågikk i ca 1 år hvor jeg gikk med konstant frykt for at jeg hadde fått livmorhalskreft. Tilsammen var jeg og tok ny prøve 4 ganger og sist gangen ble det tatt biopsy og da skulle jeg få beskjed umiddelbart når prøveresultatet var klart. Jeg hørte aldri noe fra Fjeld, og jeg ringte selv etter ca 2 mnd (!) for å høre om labben hadde klart å gjøre prøven ferdig.. (Livredd) Etter mye om og men og unnskyldninger om at det var så mye rot fra labben at han ikke hadde fått noe svar før nå akkurat. (....) OG prøven viste seg og ENDELIG være helt fin! Takk for meg, og aldri om jeg går til denne legen igjen.