Manglende oppfølging, dårlig legesekretær

Jeg byttet til Shirin for et par, tre år siden, rett før første vikar tok over. Jeg oppfattet henne som vennlig og interessert, det samme med begge vikarene jeg har vært hos. Dessverre er helhetsinntrykket av legesenteret helt forferdelig. De har glemt henvisningen min, og etter jeg purret har det heller ikke skjedd noe.

Lokalet er lite innbydende og prøvene jeg har tatt har vært i rommet som fungerer som resepsjon, kontor og lunsjrom. Jeg husker også jeg stusset første gangen jeg var der, da det kun er et venterom uten noen måte å komme i kontakt med noen på. Ikke at det i seg selv er dårlig, men når man legger alle tingene sammen, gir det et dårlig inntrykk. Legesekretæren er sur og utålmodig, og virker som han helst ville vært foruten pasientene. Jeg har fått feilsendt en faktura for en time jeg ikke hadde, og jeg tror det er noe galt med oppringningsfunksjonen. Dette gjør det noen ganger umulig å komme gjennom på telefon.

Jeg har nå satt meg på venteliste hos en annen lege. Dette er synd, da jeg i utgangspunktet var veldig fornøyd med Shirin.