Bygger relasjon med bunn i mistillit

Jeg er desverre meget skuffet over behandlingen, eller mangelen på, jeg har mottat av denne legen. Opplever å ikke bli tatt på alvor, selv med diagnostisert PTSD samt. tunge depresjoner.
Legen var ikke interessert i å høre hva jeg hadde å si om tilstanden min, og ville få meg ut så fort som mulig. Opp til flere ganger opplever jeg å måtte overbevise legen om å skrive ut en bekreftelse på mitt oppmøte, uten at det har blitt gitt noen form for grunn for det.
Jeg mistenker at denne legen er mistenksom til unge mennesker med psykiske vansker fordi det kan være enkelte som utnytter systemet for å «kjøpe seg skolefri». Det er da din jobb som lege å bygge en relasjon hvor jeg som pasient kan føle meg trygg på at du lytter til hva jeg har å si, og at du kan gi meg en trygghetsfølelse. Du kan da basert på vår dialog forsøke å gjøre en informert avgjørelse på videre behandling/framgang. Diagnosene er dokumentert, så det er ikke noe spørsmål angående hvor tilstedeværende de er. Jeg håper at legen kan ta imot tilbakemeldingen og bli mer bevisst på dette slik at pasienter hun skulle møte på fremover kan komme til en lege som i det minste kan late som hun er interessert i å hjelpe deg.
Jeg er på tross av diagnosene ikke en pasient som kommer på besøk ofte, det gjør jeg kun ved absolutte behov.