God lege, men forferdelig legesenter

Johansen er en hyggelig og proff lege, men selve klinikken er det verste jeg har vært borti. Systemet for å booke timer og fornye resept er helt tullete. Så å si hver gang jeg ringer for å fornye resept eller bestille time, møter jeg den samme sure kontordama i andre enden som sukker høylytt nesten uansett hva jeg spør om. Man skal kunne bruke HelseRespons-appen for å fornye resept og bestille time, men har erfart at det er enklere å ringe i stedet da det ALLTID blir misforståelser gjennom appen. Eksempel: Jeg brukte appen til å bestille ny time, og i feltet "Fortell hva timen gjelder" skrev jeg kort "Henvisning til gynekolog". For meg virker det åpenbart at det jeg ba om var en time hos fastlegen som gjelder en henvisning videre. Fikk da tilbakemelding et døgn senere: "Du må bestille time for henvisning". Greit nok at de misforsto, men i stedet for å bare sette opp en time til meg, sender de meg altså melding for å si at jeg må bestille en time?

Jeg vurderte å ringe dem og bestille timen de ikke klarte å booke til meg gjennom appen, men jeg gidder ikke mer. Jeg bytter heller fastlege for å slippe unna dette tullet. Anbefaler ingen å bruke dette legekontoret, kun på grunn av den forferdelige kundeservicen man møter fra resepsjonen.