Samlebånd og empatiløst

Hadde endelig fått time til min sønn, som vi hadde ventet lenge på. Vi bærer på alvorlig bekymring da de ikke finner ut av hva som ikke stemmer med gutten min. Fant ikke frem til legekontoret da jeg baserte meg på innkallelsen og info jeg fikk der. Jeg prøvde å ringe for å finne frem, men tlf var stengt. Gikk inn i Majorstuahuset på midten, og endte med å komme 7 min for sen. Ble møtt av en mindre forståelsesfull person i resepsjonen. Ble møtt med at det ikke var sikkert jeg fikk timen. Etter å ha ventet en stund ble jeg kalt inn i resepsjonen for å få beskjed om at jeg var for sen og ikke fikk komme til. Fair, de må holde seg til listene sine slik at de ikke blir forsinket.. konsultasjonen som var satt av var på kun15 min, jeg var der 0837, da jeg hadde time 0830...men jeg fant ikke frem! Dårlig info på innkallelsen. Og vi er ikke er samlebånd, vi er mennesker med ulike utfordringer.
Hadde avvisningen blitt gitt på en hyggeligere måte kunne jeg stått i det, men kaldt og lite menneskevennlig. Timen var viktig.