Får ting gjort

Min fastlege i 8 år, og erfaringene mine stemmer med samtlige uttalelser lest her. Positive som negative.

Dette er en spesiell lege. Garantert feil for mange, men perfekt om man liker typen. Hun kan virke skremmende ved første øyekast, og hun kaster ikke bort tiden med tørrprat. Direkte i uttalelsene, og kan oppfattes nesten frekk. Hun er alltid forsinket og travel.

Ser du forbi dette, legger inn ventetiden som en pust i bakken, og lærer henne bedre å kjenne (og motsatt- hun lærer deg å kjenne)- så har du skaffet deg en lojal, smart, kvikk og morsom fastlege med kunnskap og bein i nesa. For en ting skal sies- hun ordner opp og får ting gjort. For meg har hun vært en uvurderlig støttespiller, som jeg føler spiller på mitt lag. Hun lytter og tar mine utsagn på alvor, og det ordner seg nesten alltid slik jeg hadde ønsket på forhånd. Samtidig er hun ikke redd for å korrigere mine forslag når jeg er på villspor- ofte kort og brutalt, men med et glimt i øyet- om man tør se opp. Jeg liker henne, og er glad jeg ikke lot meg skremme de første årene.