Dårlig og ubehagelig opplevelse

Først og fremst var han halv time forsinket. Jeg hadde fått henvisning fra legen min om å fjerne en kvise på øyelokket som jeg trodde forårsaket kløe på øyet. Jeg forklarte ham hvorfor jeg var der og fortalte om kløe på øyelokket. Han leste opp henvisningen, lot meg ikke snakke. Jeg var bokstavelig talt innom hos han i kun 4 minutter. Han lot meg ikke snakke, og ignorerte meg når jeg sa noe. Jeg fortalte ham at jeg tidligere har hart eksem, dette ignorerte han også. Han skrev ingen ingen øyekrem til meg for å lindre kløe eller ga meg noen råd/tips om hva jeg selv kunne gjøre. Ga meg bare en ny time for å fjerne den kvisa jeg hadde på øyelokket. Han var IKKE kompetent i det hele tatt. Så meg ikke inn i øyner, så kun på pcen, snakket ikke med meg og ignorerte meg dersom jeg sa noe. Følte meg rett og slett nede da jeg gikk derifra og hadde betalt 345 kr for 4 min UTEN å få hjelp! Jeg dro ut til resepsjonisten og sa at jeg ønsket å bytte øyelege, men fikk vite at da må jeg ha en ny henvisning fra fastlegen 😖 Dårligste legen jeg har vært hos! Hold dere unna ham! Dere vil ikke betale 400 kr og ikke få hjelp eller tips/råd!! Jeg vil ikke engang vite hva kvisa på øyelokket kunne komme av, og det har jeg krav på! Han verken lyttet eller snakket til meg!