Cheneso Moumakwa

Autorisasjon (2013)

Sannan Legesenter AS Telefonnummer73 60 42 6073 60 42 ...
Steinkjersannan 5 7713 Steinkjer
Cheneso Moumakwa er en av 27 fastleger i Steinkjer

Siste vurderinger av Cheneso Moumakwa

Grei Fastlege som ønsker og bli kjent med pasienten

Grei og forståelsesfull. Tok seg god til og bli kjent og tok seg tid til og snakke litt om seg også. Full score fra meg👍

Ikke intressert i pasienten

Kom til han med min 14 årige sønn som jeg var bekymret for ang at han er så tynn. Legen verken veide eller målte han. Spurte bare om gutten viste hva han veide og hva høyden var. Nevnte noe at han måtte på hjørnet av kongens gate for å handle noe afrikansk mat som han anbefalte.
Virker lite intressert i pasienten, mest opptatt av å trykke på datamaskinen. Hadde ikke lest journalen på forhånd selv om vi ventet 40 min for å komme inn, så visste ikke at gutten hadde cøliaki diagnose. Dette måtte jeg som mor fortelle. Jeg ville at det skulle bli tatt blodprøver og div for å undersøke om det finnes noen bakenforliggende grunn til at hvorfor gutten min er blitt så tynn. Men ikke intressert i det legen. Kun intressert i å selge afrikansk mat.

Usympatisk

Dårlig førsteinntrykk da han ikke håndhilste ved første møte. Virker meget lite interessert i å lytte til pasienten (i dette tilfellet, meg, som forøvrig er kvinne). Ingen blikkontakt under konsultasjonen, og jeg opplever at han mumler. Opplever heller ikke at han har noen særlig kunnskap rundt kvinnehelse. Byttet fastlege ved første mulighet.

Uinteressert

Arrogant og uinteressert i å høre på deg.
Gjør ikke gynekologiske undersøkelser på damer, noe som gjør det svært vanskelig for oss som bor på bygda, da vi må kjøre 2-2,5 t fordi han ikke vil.

Har også fortalt meg hvor mye det koster samfunnet for henvisning til gynekolog. Utrolig uprofesjonell.
Anbefaler ikke denne legen til noen.