Christian Smedsrud

• Sjømannslege

Christian Smedsrud er en av 59 fastleger i Tønsberg

Siste vurderinger av Christian Smedsrud

Uinteressert

Professjonell og dyktig, men samtidig kjølig distansert. Opplevde å bli møtt med skepsis og ble nærmest skyflet ut med kommentarer som: Det har jeg ikke hørt noe om. Da jeg gjennomgikk legeerklæring fant jeg en rekke feilopplysninger. Angrer bare på at jeg ikke skiftet fastlege før. Anbefaler ikke denne legen om du sammensatt problematikk.

Dyktig

Har følt meg trygg på Smedsrud sine vurderinger. God oppfølging og forståelse for mine bekymringer som er blitt tatt på alvor. Herlig med leger som henviser og tar noen prøver for mye, i stedet for en for lite.
Oppfatter Smedsrud som meget dyktig i sitt fag, ærlig og pålitelig.

Den beste legen jeg har hatt

Har nå hatt Dr. Smedsrud i ca. 5. år og kunne aldri forventet noe bedre lege/behandling.

Personlig så har jeg hatt behov for ganske mye oppfølging.
Men uansett er han like imøtekommende og profesjonell.
Han har faktisk gjort livet mitt lettere å leve!

Han tar seg alltid god tid, noe jeg tidligere aldri har erfart da det ofte er rett inn, og rett ut igjen. Man får virkelig en skikkelig lege"time".

Han er også en person som er utrulig flink til å lytte visst mann har problemer, og kanskje trenger en samtale.
Har Empatisk dyktige egenskaper!

Han er også alltid beredt når du kommer inn til timen...ingen ventetid!

Så sammen med dem hyggelige sekretærene på Kilen Helsesenter så kan det ikke bli bedre!

Dyktig lege.

Har fått ny fastlege og kan etter to besøk bare konstatere at dette er en meget dyktig lege. Han tar mine problemer på alvor og kommer med gode forslag og løsninger. Han holder til på samme legekontor som min tidligere fastlege og også de i resepsjonen er alltid hygglige.
Vil gjerne informere om dette da det er så mange som er misfornøyd med sine leger og legekontor.