Tone Risholt

Petroleumslege

Tone Risholt er en av 50 fastleger i Arendal

Siste vurderinger av Tone Risholt

Søt og hyggelig....men...

Alltid forsinket, uforberedt til timen, stresser...føles nesten som vi er i veien. Vet dere leger har travle dager, og at dere sikkert gjør deres beste for oss pasienter/pårørende,men..litt mer ro...litt mer forberedt til timene..dèt hadde vært godt for alle parter.

Veldig bra! Er så fornøyd!

Jeg opplever henne som lyttende, effektiv, dyktig og vennlig. Har full tiltro til henne og hennes faglighet.

Meget fornøyd

Er veldig fornøyd med å få Tone som min fastlege nå som jeg flyttet hit til Arendal. Synes hun er kjempeflink og jeg føler at hun virkelig bryr seg.

Kunnskapsrik men stresset

Hadde nylig byttet lege. Skal innrømme at jeg selv ville gjennom en del ting når jeg var hos legen (er jo viktig å være effektiv) men da merket jeg at det var utrolig dårlig stemming og mye titting og hinting til klokken. Hvis jeg først har ventet på timen min i 40min så forventer jeg å få god nytte av mine 15 minutter også, som åpenbart de før meg også har gjort. På "slutten" fikk jeg til og med kjeft for å stille så mange spørsmål "i siste liten", selv om jeg hadde prøvd å ta hele den stressfulle timen med smil. Det var jo en koselig slutt på dagen.

Bortsett fra den uheldige episoden virker hun veldig kunnskapsrik, og ender opp med å gjøre/svare på hva man spør om, selv om det ikke akkurat gjøres med et smil. (Jeg skjønner godt at hun var stresset, det må være et stressende yrke, men hjelper ikke å smitte dårlig humør over på pasientene)

Behagelig og tar seg god tid til å lytte før hun vurderer.

Kun vært hos henne en gang da jeg har en av de andre legene som fastlege. Hun var annerledes enn andre leger jeg har vært hos da hun brukte tiden på å løse problemene mine istedefor å bare skrive på data maskinen. Jeg kan på det varmeste anbefale henne for komsultasjon!!!