Khoa Duong

Autorisasjon (1997)

Khoa Duong er en av 254 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Khoa Duong

Fantastisk lege på alle måter,kjenner meg ikke igjen på kritikken som er skrevet.

Sist jeg var hos ham,måtte jeg si til legen selv,at han var en dyktig lege.Jeg bor langt unna,men jeg prøvde bytte nærmere,det var ikke noe lurt av meg men fikk heldigvis komme tilbake etter kort tid.
Han lytter,og er utrolig flink å sende deg videre når det trengs.Er selv utdannet sykepleier,men er nå pensjonist.
Jeg håper han blir værende så lenge jeg lever.

Svært god lege!

Har hatt Khoa som fastlege i mange år nå. Kan ikke annet enn skryte han opp i skyene. Lytter til meg som pasient, tar alt jeg sier alvorlig, og ikke minst så undersøker han heller en ting for mye enn for lite.

I tillegg er han en hyggelig og omgjengelig person! Anbefales på det sterkeste.

OM det skulle være et lite minus, så var det at han tilbydde akupunktur (alternativ medisin), noe jeg ikke hadde forventet hos fastlegen. Dog ble dette aldri nevnt igjen etter jeg takket pent nei.

Passiv i beste fall

Har hatt denne legen som fastlege nå i snart ett år og jeg klarer ikke å forstå de lovprisninger andre gir her. Helt sikkert en snill mann, men det er total mangel på tilbakemelding og svar på spørsmål, ingen henvisninger eller forsøk på å bidra til at pasienten skal få det bedre.

Her må du selv foreslå hva du ønsker og hvis du stiller enkle spørsmål og ber om en vurdering eller på annet vis etterlyser dialog, må du belage det på å gå i fulllstendig uvisshet og uro over de minste ting.

Tar seg god tid når en først har fått time, men disse går det gjerne en måned mellom hver gang og lege kan plutselig finne på å avlyse en time fordi han skal reise på kurs. Bedagelig anlagt, tar seg god tid til å lytte, men de færreste går til legen for å snakke og opplevelsen minner litt om en hengemyr - tunggrodd og detaljer i henvisninger, sykemeldinger o.l som har store konsekvenser for pasienten, er ikke så viktig for denne legen.

Men sikkerog god lege dersom du bare trenger en resept. Ønsker å utstårle tillit, forstå og sette seg inn i situasjonen, men dette altså på bekostning av at noe faktisk skjer. Dersom lege ikke vet svarene, må du belage deg på at han insisterer på at han selv skal forstå hva enn han han lurer på, men hva han faktisk lurer på, holder han for seg selv. Tilbyr digitale tjenester på helsenorge, men velger å la være å bruke disse til å svare på enkle spørsmål.

Positivt er at legekontoret ligger i fine omgivelser, hyggelige damer i resepsjonen

En god lege

Imøtekommende, forståelsesfull, lytter, tar seg tid, henviser videre, kort ventetid, hyggelige og hjelpsomme damer i resepsjonen

Fantastisk lege

Ingen over, ingen ved siden.
Han er rett og slett fantastisk. Har brukt han i alle år, både jeg og min familie.

Vi har vert borti en del leger, men siden 2005 når vi fikk han så har vi aldri vurdert å bytte. Jeg har gått en del til lege siste årene og jeg har fått fantastisk hjelp.

Aldri ventetid, og all dialog foregår på mail når det er nødvendig.
Håper virkelig han blir pensjonist der han er, for jeg vil ha han så lenge som overhode mulig.