Luiz Gustavo Revollo Saucedo

Autorisasjon (2012)

Trekanten legesenter Telefonnummer38 01 85 1038 01 85 ...
Vågsbygd Ringvei 100B 4621 Kristiansand S
Luiz Gustavo Revollo Saucedo er en av 115 fastleger i Kristiansand

Siste vurderinger av Luiz Gustavo Revollo Saucedo

Kjempe dyktig og grei lege

Kjempe sympatisk og snill mann, fin erstatning til min tidligere fastlege som er gått av på pensjon. Har alltid tid til å høre på meg og sender meg videre når det trengs. Følger opp prøver og gir tilbake melding. Anbefales på det varmeste.

Trekanten Legesenter

Sykepleierne ved Trekanten legesenter er overraskende uhøflige og utrivelige. Hver gang jeg har vært der har jeg følt meg ignorert og til bry for de som jobber der. Det er ofte viktigere for dem å snakke ferdig med en kollega enn å si hei til meg som står og venter bak glassruta. De oppleves rett og slett sure og dritt lei av jobben sin.Det er også slitsomt (spesielt for en ME-syk) med radioen som står på med høyt volum.

Dr. Saucedo oppfatter jeg som en vennlig mann som har respekt for deg som pasient. Han lytter til deg og ønsker å hjelpe, men jeg som har M.E opplever at han ikke har mye kunnskap om denne sykdommen. Jeg ønsker å bytte til en lege som kan mer om M.E og forstår mine utfordringer.

Dårlig kommunikasjon

Utfordrende å forklare situasjonen. Blir oppfattet feil. Har dårlig evne til å sette seg inn i situasjonen. Gir ut medisiner som oppleves mest som plasebo.

Helt ok lege...

Legen er hyggelig... MEN, han lytter ikke til problemene mine. Virker som han finner på en løsning i full fart for så å kunne ta imot neste pasient. Får medisiner jeg blir dårlig av, i stedet for å få
Nye. Ingen hjelp å få til min sykdom :(

Den beste legen jeg har hatt i Norge

Veldig flink og kunnskapsrik, tålmodig med pasientene