Per Oddvar Stræte

Per Oddvar Stræte er øre-nese-hals-lege i Oslo

Siste vurderinger av Per Oddvar Stræte

Utrolig flink ØNH-lege

Klinikk: Pilestredet Park ØNH Skrevet

Jeg har vært utrolig fornøyd med oppfølgingen jeg har fått av Stræte i forbindelse med bihuleplager. Han er lyttende, foretar masse tester og forklarer godt. Jeg har også forhørt meg med Stræte om andre sykdommer som jeg har fått (som ikke er relatert til henvisningen), og da har han henvist meg til MR og videre til andre spesialister.

Stræte tar seg god tid til pasienten og viser omsorg på en måte som gjør at han oppleves som en særdeles trygg lege. Hans gode humør og åpenhet gjør også at det blir en behagelig opplevelse å være hos Stræte.

Det er noe ventetid på å få time, men det synes jeg at det har vært verdt. Mine beste anbefalinger går til denne legen, og jeg er utrolig glad for at jeg fikk henvisning til han, etter å først ha vært hos andre ØNH-leger.

God og trygg

Klinikk: Pilestredet Park ØNH Skrevet

Dyktig lege med god farlighet. Engasjerte og flinke assistenter. Godt utstyrt legekontor og dyktige audiologer. Hod beliggenhet, med greie parkeringsmuligheter til Oslo og være.

trygg og kunnkapsrik

Klinikk: Pilestredet Park ØNH Skrevet

Super dr. He listens to the problem and give you answers to the questions. Very professional and with good sense of humor !