Den mest late og arrogante legen

Han tar seg ikke tid til pasientene sine og setter seg ikke inn i enkelt personers sykdomsbilde. Gått til han i mange år. Han ber deg som pasient fylle han inn på hva som har skjedd deg det siste året, da han selv ikke tar seg tid til å lese seg opp på saken din, og tror alt kan fikses med vann og hvile. Jeg er kronisk syk og har faste legetimer på nevrologisk avdeling på Rikshospitalet. Noen dager kan jeg ikke gå ut av døren, og ba dermed om en telefontime for forlengelse av sykemeldingen min som jeg har hatt de siste 6mnd. Da jeg kollapser når jeg er for dårlig så er jeg låst til leiligheten og kan ikke gå ut av døren uten å ha med meg noen.
Ble møtt av den ekleste holdingen av damen i resepsjonen som sa at alle er syke så mine problemer spiller ingen rolle, og at Waqas hadde sagt at jeg måtte komme inn for en fysisk time, men de hadde ikke noe ledig den dagen så jeg måtte ringe tilbake 8.30 mandag morgen. Jeg vet at han tar null prøver når man drar til han og han gir ellers null hjelp. Betyr herved fastlege da han rett og slett er dårlig i jobben sin, har null empati, og vil helst ha pasienter som går fort inn og fort ut så han slipper å gjøre så mye.

Han burde tenke seg om han kanskje burde bytte yrke da det ikke virker som det er fastlege han burde være.