Den beste legen jeg har hatt

Veldig grundig og svært dyktig lege. Hun forklarer grundig, er svært tillitsvekkende og tar alltid problemene du har på alvor- uansett hvor små de kan virke for utenforstående. Selv om det er travelt på venterommet, så har hun alltid tilsynelatende god tid så snart kontordøren lukkes. Det er så lett å føle at man har for lite tid til å forklare seg og at leger helst vil få unna pasientene når det er travelt, men det har jeg aldri følt når jeg er der. I tillegg får jeg inntrykk av at hun genuint bryr seg om meg som pasient, selv om jeg vet at jeg er en av 1500+ pasienter. Jeg vet at jeg er svært heldig som har klart å komme på lista og fått henne som fastlege.

Et lite problem er at hun har svært lang ventetid. De fleste skader/sykdommer kan ikke alltid vente 4 uker før de sjekkes, men i de tilfeller har jeg alltid fått komme svært raskt (ofte samme dag) til andre leger på kontoret som også er svært dyktige. De som jobber på bolteløkka legesenter er svært profesjonelle og dyktige alle sammen!