Rosenlund Legesenter

Rosenlund 51 1617 Fredrikstad

Siste vurderinger av behandlere ved Rosenlund Legesenter

Dyktig og omsorgsfull

Lege: Ebba Sofia Birgitta Nilsson Skrevet

Dyktig lege som hører på hva du har å si. Tar seg god tid og er tidsnok til timen. Følger opp prøvesvar raskt og er lett å få tak i. Jeg er veldig fornøyd med Ebba!

Bra lege

Lege: Hanna Showatatek Skrevet

Jeg ser at det er noen dårlige anmeldelser, noe je stiller meg uforstående til. Min opplevelse er at hun gjør jobben sin på en bra måte, så bra at nå er hele familien pasienter hos henne. Jeg vil absolutt anbefale henne som fastelege. Tommel opp 👍🏻

Omsorgsfull, hjelpsom, dyktig, bruker tid

Lege: Ann Margret Apold-Aasen Skrevet

Bedre lege kan du lete lenge etter! Svært omsorgsfull lege som hører på alt du har å si. Fra mindre alvorlige ting til større ting. Henviser deg videre med en gang. Tar deg seriøst. Bryr seg om jobben sin. Kan ringe deg på en av hennes fridager. Bruker god tid. Svært hyggelig.

Det er svært vanskelig å få time da hun har mye fullt, samt aldri under 30 min ventetid (gjerne hvert fall 1 time) når du er der. Men det er verdt det! Og årsaken er at hun bruker god tid på pasientene sine!

Det blir en stor sorg om hun slutter.

Imøtekommende, kunnskapsrik og trygg

Lege: Endre Solvi Skrevet

En meget dyktig lege. Tar seg tid til å lytte og følger opp på en god måte. Er profesjonell og grundig.

Skuffende

Lege: Ebba Sofia Birgitta Nilsson Skrevet

Virker som hun er mest opptatt av å ta seg betalt enn å hjelpe pasienten. Vil ikke høre på hva pasienten har å si. Har liten tillit til henne, og har opplevd henne som direkte ufin og uhøflig.