Finn tannlege med ledig time i dag i Oslo

Har du noen gang hatt behov for en akutt tannlegetime? Nå kan du finne tannleger som har ledig time i dag ved ett klikk.

Med "Ledig time i dag"-knappen på Legelisten kan du nå raskt se hvilke tannleger som har ledige timer akkurat i dag i Oslo. Har du akutt vondt i en tann, eller en tann har brukket av, så kan vi nå hjelpe deg med å finne tannleger som har ledig time idag.

Timebestilling på Legelisten

I Oslo er det nå 40 tannleger som tilbyr timebestilling på Legelisten. Med "Ledig time i dag"-knappen kan du lett se hvem som kan hjelpe deg allerede i dag. Tjenesten fungerer også i andre byer der vi tilbyr timebestilling.

Bestill tannlegetime - Oslo

Bestill tannlegetime - hele landet

Prøv tjenesten og gi oss en tilbakemelding. Var den lett å bruke? Eller ikke så intuitiv som den burde? Send oss en epost med din tilbakemelding på post@legelisten.no.

Om timebestilling på Legelisten.no

Legelisten tilbyr klinikker å legge ut ledige timer, og pasienter kan nå lett finne den tannlegen og timen som passer best for dem.

På Legelisten kan pasienter sammenligne ulike tannleger, lese vurderinger om dem, se når de har ledige timer, og, naturligvis, se hvilken pris de tilbyr. Med vårt prisløfte er du trygg på at prisen du betaler ikke er høyere enn om du hadde bestilt via klinikken. Bestiller du på Legelisten kan du bestille hele døgnet og du slipper å stå i telefonkø.

Vær med på å digitalisere helse-Norge og bestill din neste tannlegetime på Legelisten.no!