Stilla Legesenter

Telefonnummer482 85 500482 85 5 ...
Follumsvei 17 9510 Alta

Siste vurderinger av behandlere ved Stilla Legesenter

Dyktig lege

Lege: Malthe Damtoft Poulsen Skrevet

For meg er legens faglige dyktighet det viktigste. Malthe er en faglig dyktig lege og en hyggelig person. Jeg mener at han hører godt etter hva pasienten har å si og nøler ikke å henvise til spesialisten hvis han mener at det er behov. Dette er meget bra og jeg håper at han jobber her i mange år fremover :)

Tar pasienten på alvor

Lege: Malthe Damtoft Poulsen Skrevet

En fantastisk flink lege,som beklageligvis har hatt mye fravær å Vært utilgjengelig i 2016 ,hvorfor vet jeg ikke,men leger er bare mennesker de og,så han kan jo bli mer tilgjengelig plutselig.så jeg bytter IKKE lege, da han er den beste legen jeg har møtt.Man blir tatt på alvor og føler seg verdsatt som person uavhengig av små,store eller forbigående plager,så ser han pasienten der de er i livets faser.å han dømmer deg ikke utifra tidligere plager, men hjelper deg videre mot å bli frisk, psykisk og fysisk.

Fraværende, ikke lyttende, følger ikke opp, gjør mye feil

Lege: Malthe Damtoft Poulsen Skrevet

Uten tvil den verste fastlegen jeg har hatt. Han er veldig utilgjengelig og har gjort flere feil som dessverre har gått utover meg og barna mine som er pasienter hos han. Han hører ikke ordentlig på hva jeg har å si, og avfeier mye av det jeg har å komme med, uten å sjekke det ordentlig. Han følger ikke opp ting. Trist. Føler dessverre ingen tillitt til han. Utrolig skuffet, og angrer veldig på at jeg ordnet han som fastlege.

Følger ikke opp

Lege: Malthe Damtoft Poulsen Skrevet

Ved gjentatte ganger følger ikke denne kunden opp henvisninger. Og kontakter ikke pasienten med resultater fra prøver. Ting tar lang tid med det meste og han er veldig uttilgjengelig.

Den beste legen jeg har hatt!

Lege: Malthe Damtoft Poulsen Skrevet

Dr.poulsen er en meget hyggelig og dyktig lege. Han tar seg tid og lytter gjerne når det kommer snørr og tårer. Har faglig god kunnskap og husker fra gang til gang. Sender henvisninger og gjør mye papirarbeid for deg som pasient. Har et ærlig og varmt imøtekommede inntrykk av han. Trøster og kommer med råd og veiledning når man er i villrede. Anbefales ppå det sterkeste. Føler meg heldig som fikk han som fastlege, håper han blir værende