Arna Clinic AS

Telefonnummer980 09 266980 09 2 ...
Sandviksveien 36 1363 Høvik

Siste vurderinger av behandlere ved Arna Clinic AS

Varm og kunnskapsrik

Lege: Noreen Sahota Skrevet

Dr. Noreen er en fantastisk fastlege - hun ser deg, er oppriktig interessert i å hjelpe samt bli kjent med deg - føler meg ekstremt godt ivaretatt. Hun tar seg også nok tid til deg, til tross for at det aldri er ventetid hos henne. Dette er en lege du føler deg komfortabel nok til å spørre om ALT!
Legekontoret er utrolig ryddig og rent - og de ansatte veldig hyggelige. De tar deg på alvor og hjelper deg - du får raskt svar på telefon og mail også. Personlig har jeg aldri vært så fornøyd med en lege og et legekontor før. Helt topp!

Stødig fastlege

Lege: Noreen Sahota Skrevet

Faglig sterk, har tydelig interesse for fagfeltet. Grundig. Engasjert og interessert.
Enkel å snakke med (snakker helt vanlig norsk). God til å lytte. Sympatisk. Blid. Er opptatt av pasienten, og ikke av dataskjermen. Tar seg god tid, men det er likevel ikke noe særlig ventetid. Ingen problemer er for små. Svarer forståelig på alle spørsmål.
Har ingenting negativt å si om henne.

Legekontoret har en rolig og behagelig atmosfære. Besøkende må sette igjen skoene på gangen og bruke låne-tøfler. Hyggelige ansatte. Betaling via automat.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Noreen Sahota Skrevet

Det var koselig å finne igjen verdens beste lege.
Noreen er snill, omsorgsfull og er flink til å lytte. Henne har har jeg 100% tilitt til.

Fantastisk fastlege

Lege: Noreen Sahota Skrevet

Jeg hadde Noreen som fastlege på Stovner legesenter. Utrolig dyktig trass ung alder. Definitivt inkluderende. Anbefales på det varmeste.

Fantastisk lege

Lege: Stian Winther Josten Skrevet

Jeg fikk akutt hjelp fra lege Stian, og han er bare fantastisk.
Stian er professionel, sympatikk og grundig.