Ankerløkka Legesenter

Telefonnummer69 33 96 2069 33 96 ...
Kråkerøyveien 9 1671 Kråkerøy

Siste vurderinger av behandlere ved Ankerløkka Legesenter

Misfornøyd

Lege: Stein Jarle Pedersen Skrevet

Fikk en vemmelig opplevelse av å gå til denne legen. Fikk følelsen av at han lever helt i sin egen verden og har svært lite bakkekontakt. Vanskelig å kommunisere med og gir svært vage beskjeder. Tror ikke han vet helt hva han holder på med selv.

Ikke noe flink

Lege: Anne-Marte Toft Nordrum Skrevet

Ikke en særlig flink legen dette her. Jeg gikk til henne før og slet med endel psykiske problemer. Opplevde henne som manipulerende og ikke noe støttende i det hele tatt. Anbefaler ingen å gå til denne legen.

Elendig behandling

Lege: Stein Jarle Pedersen Skrevet

Jeg ble behandlet på en elendig måte av denne legen. Fikk inntrykk at han var mer interessert i at jeg skulle komme tilbake slik at han kunne tjene penger på meg, enn det han var i å få meg frisk. Jeg fikk absolutt ingen hjelp hos Stein jarle pedersen.

Dårligste legen

Lege: Stein Jarle Pedersen Skrevet

Dette er den dårligste legen jeg noensinne har gått til. Roter og surrer mye og bruker veldig mye legeformuleringer som folk som ikke er leger ikke kan forstå. Er svært lite løsningsorientert. Mer opptatt av å snakke om alle mulige andre sykdommer enn å fortelle meg hva jeg skulle gjøre for å bli kvitt den sykdommen jeg hadde. Tror faktisk at alle andre leger jeg har vært hos har gjort en bedre jobb enn denne.

Den beste fastlegen jeg noen sinne har hatt.

Lege: Morten Kase-Berg Skrevet

Her blir man tatt på alvor og han hører virkelig på en! God å prate med uansett hva det gjelder. Her er det et fantastisk medmenneske man har med å gjøre, ikke kunn en lege, som virkelig har god kunnskap og gode ord.