Logo for Klinikk A

Klinikk A

Logo for Klinikk A

Om klinikken

Klinikk A er en privat plastikkirurgisk klinikk som utfører de aller fleste plastikkirurgiske og kosmetiske behandlinger. Våre kirurger er spesialister i plastikkirurgi og generell kirurgi, og har bred og lang kirurgisk erfaring. Alle plastikkirurgiske og kosmetiske behandlinger utføres med høyeste internasjonale kvalitet, basert på anerkjente vitenskapelige metoder. Klinikken utfører blant annet brystforstørrelse, brystreduksjon, brystløft, ansiktsløft, øyelokkskirurgi, bukplastikk, korreksjon av delte magemuskler og fettsuging (liposkulptur) av mage, flanke, hake, hals, rygg, arm, lår, legger, ankler og innside knær.

Klinikk A holder til i delikate lokaler sentralt i Oslo, med det siste innen medisinsk utstyr av beste kvalitet. Klinikken er lett tilgjengelig med offentlig transport og med bil. Gratis parkering rett utenfor klinikken.

• Profilbilde av generell kirurg og plastikkirurg Ståle Buhagen
    Generell kirurg og plastikkirurg
  • Profilbilde av gastroenterologisk kirurg, generell kirurg og plastikkirurg Frode Amland
    Gastroenterologisk kirurg, generell kirurg og plastikkirurg

Siste vurderinger av Klinikk A

Rolig, trygg og dyktig

Lege: Ståle Buhagen Skrevet

Etter to keisersnitt med stygg arrdannelse og delte magemuskler valgte jeg å ta full bukplastikk, lipo og sying av magemuskler. Jeg byttet også ut gamle brystproteser. Jeg var veldig nervøs i forkant av operasjonen, men ble fort trygg da jeg kom inn på klinikken. Menneskene som jobber der er fantastiske, Ståle er trygg, rolig og ekstremt dyktig i arbeidet sitt. Før operasjonen gikk han gjennom det som skulle skje før han fulgte meg inn på operasjonssalen. Etter operasjonen ble jeg tatt veldig godt vare på av verdens søteste sykepleier Johnny.
Opplevde Ståle som en ekstremt dyktig, trygg og erfaren kirurg hele veien fra start til slutt. Han er 100% tilgjengelig i etterkant av operasjonen og man kan alltid ringe han om det er noe man lurer på.
Jeg er veldig fornøyd med resultatet, veldig pene arr og en mage som ser flat og veltrent ut. Noen går på treningssenter, andre går til Ståle ;)

Fin,trygg og meget bra klinikk med topp kompetanse.

Lege: Frode Amland Skrevet

Frode Amland er en fantastisk dyktig kirurg, som har lang erfaring på plastisk kirurgi. Fantastisk kjemi mellom kirurg og pasient som gjør at du koser deg og slapper av. Roer ned for store forventninger, og gir deg det aller beste. Du spaserer glad og lykkelig ut av klinikken med det aller beste resultat. Han har et team rundt seg som fungerer optimalt, Anestesi av topp kvalitet, sykepleier Jonny som gjør alt for deg før og etter op. Du føler deg virkelig elsket og ivaretatt:)

Profesjonell og dyktig

Lege: Ståle Buhagen Skrevet

Ønsket brystreduksjon etter endte svangerskap, og kom over Klinikk A/ Ståle da jeg undersøkte mulighetene. Var på konsultasjon to steder, og valget falt på Ståle. Han tar seg god tid, lytter og gir god informasjon om prosessen. Etter konsultasjonen dukket det opp flere spørsmål, så han ringte meg for en samtale for at jeg skulle få svar og kunne ta rett avgjørelse. Dagen jeg skulle opereres fikk jeg ny og grundig gjennomgang av hva som skulle skje. Ståle og hans team ga meg ro og trygghet. Fra jeg kom inn på operasjonsstuen til jeg sov gikk det maks 5 minutter. Våknet opp i en varm og god seng. Hadde ingen smerter eller kvalme. Ble tatt godt vare på av en hyggelig sykepleier før jeg dro hjem. Dagen etter ringte Ståle for å høre hvordan det gikk med meg. To uker etter operasjon var jeg på kontroll, og alt var som det skulle. Min opplevelse av Ståle og hans team er at de er profesjonelle, svært dyktige og har stor interesse for at jeg skal bli fornøyd med resultatet. Jeg har ikke hatt smerter annet enn noe som kan sammenlignes med litt melkespreng, og er svært fornøyd med resultatet. Jeg hadde valgt Ståle og hans team om jeg skulle gjort det igjen. Kan virkelig anbefales!

Godt ivaretatt, og profesjonelt

Lege: Ståle Buhagen Skrevet

Jeg er en mann på 41 år, og jeg tok en øvre og nedre øyelokkoperasjon.
Fikk god informasjon i forkant, og følte jeg ble godt veiledet gjennom hele prosessen fra første konsultasjon, på operasjonsdag, og til stingene ble tatt en uke etterpå.
Jeg har ikke hatt noen komplikasjoner utenom det som er normalt, og anbefaler Klinikk A på det varmeste.

Trygg og kunnskapsrik

Lege: Ståle Buhagen Skrevet

Ekstremt fornøyd. Kirurgen lyttet til mine behov og fikk meg til å føle meg veldig godt ivaretatt. Veldig godt fornøyd med operajon og ivaretakelse før/etter. Omsorgsfull og kunnskapsrik!