C-Medical Majorstuen

Sørkedalsveien 10 0369 Oslo

Siste vurderinger av C-Medical Majorstuen

Fantastisk hyggelig og forståelsesfull

Lege: Madeleine Engen Skrevet

Møtte ei utrulig dyktig dame som forsto og forhåpentligvis fikser problemene mine - jeg er veldig spent.
Litt dumt at hun ikke visste at legemiddelet var håpløst å få tak i, da blir det bare problemer når man kommer på apoteket

Ikke innsiktsfull, ikke lyttende, ikke forståelsesfull

Lege: Trond Jørgensen Skrevet

Jeg oppsøkte Trond Jørgensen for ca. 16 år siden på grunn av en penisskade. Jeg bøyde penisen under ereksjon. Dette førte i ettertid til smerter, intens kuldefølelse, og problemer med ereksjon og vannlating. Jeg opplevde også anatomiske forandringer i penis.

Under konsultasjonen med Trond Jørgensen avfeide han eller bagatelliserte han alt jeg sa.

I journalnotatet hans som jeg siden leste, avfeier han meg som “psykisk syk”. Jeg hadde tidligere en historie i psykiatrien, og det var tydelig at dette var noe som bidro til at jeg ikke ble tatt på alvor i det hele tatt.

En oppsummering av mitt inntrykk av Trond Jørgensen:

1) Mangel på kunnskap i forhold til den skaden og det traumet jeg pådro meg.
2) Forutinntatte holdninger overfor mennesker som har en psykiatrisk historie.
3) Ingen forståelse eller empati.

Jeg har også møtt tilsvarende mangel på kunnskap hos andre urologer, og har slitt med dette problemet i 16 år. For noen måneder siden fant jeg artikler om noe som heter “Hard Flaccid syndrome", hvor det beskrives mange av de symptomene jeg opplever og som starter med et fysisk traume ved roten av penis nettopp slik jeg opplevde. Det skrives at det er lite kjent blant urologer, og at menn ikke får behandling, og at mange blir forvirret, frustrerte og stresset over at problemet deres ikke blir forstått av urologer.

En link til en av forskningsartiklene om dette fenomenet:
ihttps://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC7271516/

Mitt inntrykk er at Trond Jørgensen er en å gå til hvis man har velkjent problematikk som prostatakreft eller man kommer for rutineoperasjoner, men har man noe som er mindre kjent, risikerer man å bli møtt av en arrogant, uinteressert person som avfeier deg med: “Det er psykisk”.

Appointment - help in endometriosis

Lege: Aditi Singh Skrevet

A few weeks ago I came to dr. Aditi Singh with diagnose of advanced endometriosis. Disease was already so developed I couldn't function normally and gradually I was loosing hope for any help from any doctor. Aditi considered, that surgery is necessary and gave me hope for being mum one day! I got refferal to the best hospital in Norway and I was waiting for appointment there just 3 weeks! Dr. Aditi is really wonderful, understanding person and great specialist!

Dårlig tid og overlegen

Lege: Trond Jørgensen Skrevet

Virker ikke til å bry seg om annet enn tall på skjermen. Fremstår som noe arrogant i fremtoning og ingen respekt for at det koster vel over 2000kr for en konsultasjon hos han. Kommer nok aldri tilbake hit.

Empatisk, hyggelig og grundig

Lege: Thorbjørn Brook Steen Skrevet

Dette er en lege som har alle de egenskapene man ønsker at en lege skal ha. Han var veldig hyggelig, empatisk og grundig. Under undersøkelsen var han forsiktig slik at det ikke skulle gjøre vondt. Virket trygg og erfaren.Tok seg god tid og var flink til å lytte og informere.
Følte meg veldig godt ivaretatt.