Bergsland legesenterdrift AS

Alexander Kiellandsgt. 26 3716 Skien

Siste vurderinger av behandlere ved Bergsland legesenterdrift AS

Lite tilgjengelig og dårlig oppfølging

Lege: Margit Åkre Reite Skrevet

Vi har hatt denne fastlegen en god stund nå. Liten tvil om at hun har god kunnskap og erfaring, men vi opplever at hun i den senere tiden har blitt mer og mer utilgjengelig. I tillegg har vi et barn som har hatt behov for litt proaktiv oppfølging, men dette har vært helt fraværende. Når vi en sjelden gang har fått time hos denne legen og ikke en vikar, opplever vi henne som uengasjert, lite lyttende og tilsynelatende fraværende.

Skaper utrygghet

Lege: Margit Åkre Reite Skrevet

Jeg har vært pasient på dette legesenteret i 30 år. Alltid blitt godt mottatt og fulgt opp.
Nå er det helt anderledes. Legen glemmer sine egne avtaler, viktige prøvesvar blir ikke sagt ifra til pasienten, helsepersonell i luka er frekke og mest interessert i å le med kolleger, ingen er hyggelig og du føler du bryr dem. Nå har jeg stått 1 år på venteliste for fastlege bytte, det er vanskelig.

Hatt han som familiens fastlege i 40 år

Lege: Eivind Andersen Skrevet

Tar seg god tid. Er grundig og virker faglig dyktig.
Jeg får alltid kontakt i løpet av dagen og han ringer alltid tilbake.
Han er alltid hjelpsom med råd vedr. familiens spesielle behov.
Ha en behagelig væremåte og flink til å lytte. En lege jeg stoler 100% på.

Veldig skuffet

Lege: Margit Åkre Reite Skrevet

Jeg har vært bruker av dette legesenteret siden 70 tallet. Det har alltid vært dyktige leger og medarbeidere men nå kommer man nesten ikke gjennom på tlf og det er ikke alltid legen ringer tilbake å ringer hun har hun det svært travelt så man føler at man er til bry. Jeg har heller ikke fått tilbakemelding på mine blodprøver. Jeg er sjeldent hos legen og forventer å bli tatt på alvor når jeg tar kontakt ca en gang pr år... Jeg har nå byttet legekontor og er heldigvis fornøyd med min nye lege.

Den beste lege

Lege: Emil Sylvester Gilani Skrevet

Flink, snill, kompetent. Veldig bra. Kan anbefales å ha ham som fastlege. Den beste lege vi har hatt lenge.