Sundvollen Kiropraktorklinikk

Kleivstadgata 1 A 3531 Krokkleiva

Siste vurderinger av Sundvollen Kiropraktorklinikk

Suverent!

Kiropraktor: Alex Horne Skrevet

Har vært hos flere kiropraktorer (og andre terapeuter) opp igjennom årene, men nå skal jeg ikke til noen ny før Alex går i pensjon. Profesjonell, dyktig, empatisk, og med noen magiske hender som kurerer og vedlikeholder denne skrantende kroppen. Jeg har også fått et personlig tilpasset treningsprogram, demonstrert på medfølgende YouTube-videoer han selv har laget. Alex anbefales på det sterkeste!

Dyktig

Kiropraktor: Ingvild Næstvold Horne Skrevet

Ingvild er rolig og trygg, og skaper en behagelig stemning under behandlingene. Jeg opplever at hun stiller gode spørsmål, og fort identifiserer problemene. Hun er flink til å fortelle hva hun skal gjøre, hvordan ting henger sammen, og hvorfor ting føles som det gjør. Hun kommer med forslag til enkle øvelser man kan gjøre hjemme.

Trygg og kunnskapsrik

Kiropraktor: Alex Horne Skrevet

Jeg kom til Alex med låsning i korsryggen. Han løste opp i muskulaturen med massasje,"knekk" og nåler. Han er dyktig og samtidig forsiktig,ingenting gjorde vondt. Det var godt å kunne gå derfra med rett rygg! Han kom også med gode tips på øvelser jeg kunne gjøre hjemme. I tillegg fikk jeg god informasjon i forhold til hjernerystelsen jeg hadde fått etter et fall på isen. Jeg anbefaler både Alex og Ingvild til de som har behov for hjelp. Jeg fikk raskt time og veldig god hjelp. Et stort pluss er også at de har åpent på kveldstid!