Vear Legegruppe

Steinbruddveien 8 3173 Vear

Siste vurderinger av behandlere ved Vear Legegruppe

Tipp topp

Lege: Thea Bjune Skrevet

Tar seg tid og tar deg på alvor. Kunnskapsrik uten å være bastant, rådfører seg med spesialister ved behov. En helt suveren fastlege!

Fantastisk fastelege

Lege: Thea Bjune Skrevet

Thea er virkelig den beste legen jeg noensinne har hatt! Utrolig faglig dyktig og veldig sympatisk. Har alltid møtt meg på en kjempe fin måte.

Fantastisk lege

Lege: Frode Reidar Prøsch Skrevet

Stødig, trygg og effektiv uten å føle at man ikke har tid til en prat. Henviser videre asap ved behov.
Allmenheten skulle bare visst hvor mye legene må skrive og jobbe «bak scenen».
Er ikke hos han så ofte, heldigvis, men veldig fornøyd med de vennlige helsesekretærene og Dr.Prøsch.
Trofast «kunde» de siste 20 årene.. både meg selv og mine to små.
(Er prinsipielt i mot denne listen, men positive tilbakemeldinger blir ofte ikke skrevet.)

Lyttende, omsorgsfull og dyktig!

Lege: Thea Bjune Skrevet

Thea Bjune er en lege som har tid til deg. Hun lytter, forstår og bryr seg virkelig! Thea følger opp pasientene tett og svarer raskt! Jeg er kjempe fornøyd med Thea som lege! Hun er dyktig i sitt fag, men også kjærlig og jordnær! Anbefaler henne på deg sterkeste!

Håpløst opplegg

Lege: Ketil Johan Bendiksen Skrevet

Har hatt Ketil de siste årene, men er sjelden hos han. Time på dagen prinsippet er helt håpløst. Ringer inn 8, står i kø i 40 minutter for så å være for sen til ledig time, eventuelt at man blir brutt i ventetiden.

Føler oppfølging er dårlig.
Manglet svar fra lege på å få forsikring, forsikringsselskap purret 3 ganger uten svar fra Ketil. Forsikring avvist.

Purret svar på MR. Ingen respons. 1 år senere kommer jeg på time, og får beskjed om «oi, det var visst funn på MR, sender henvisning til sykehuset». Enda 6 mnd ventetid på time der..

Alltid forsinket til time, må vente opptil 1 time.

Ringer inn for å bestille time til sønn, som også har Ketil som fastlege. Får hver gang beskjed at han ikke står oppført som fastlegen og at de må sjekke Helfo. I min Helfo står det svart på hvitt, stadig trøbbel med kommunikasjon.

Bytter nå fastlege, dette blir bare surr og rør