Sæter legegruppe

Ekebergveien 233 1162 Oslo

Siste vurderinger av behandlere ved Sæter legegruppe

Empatisk, varm, bestemt og nøye.

Lege: Paal Sand Skrevet

Vanskelig å se for seg bedre almennlege en Dr. Sand.
Begge mine voksne barn har ham også som fastlege.
Alltid imøtekommende, lyttende og veldig nøye .
Håper han praktiserer i minst 20 år til. 😊

Trygg og god lege

Lege: Ida Marie Skumlien Sandvand Skrevet

Hun var veldig flink og tok seg god tid med barnet. Hun forklarte tydelig og utredet grundig. Vi fikk all hjelpen vi trengte.

Styr unna

Lege: Jess Pedersen Nymark Skrevet

Har gjentatte ganger bedt om henvisninger for utredninger av ulike plager, men dette har ikke blitt tatt på alvor. Jess Pedersen Nymark har ikke tro på "quick fix's", og mente jeg i stedet burde slanke meg enn å gå til fysioterapeut for problemer i føttene. Han kunne imidlertid tilby sykemelding, noe jeg takket nei til. Bytter nå fastlege.

Useriøs og dårlig til å kommunisere

Lege: Jess Pedersen Nymark Skrevet

Som følge av ulike plager ønsket jeg bl.a henvisning for videre utredning, men får dessverre ikke dette av Jess Nymark. Har ikke vært hos lege på 10 år, og tok kontakt med fastlege på grunn av akutte plager med høyt blodtrykk, kramper i muskler og smerter i magen. Jeg ser dessverre ingen annen utvei nå enn å kontakte privat legetjeneste for å få hjelp.

Forferdelig lege

Lege: Ida Marie Skumlien Sandvand Skrevet

Jeg var hos henne første gangen. Kommet med problemet, hun sier at jeg må vente et par uker, kanskje det skal borte. Hvis ikke, kom igjen.
Når du sier at du ikke kan høre med ett øre, hun sier at begge ører ser ut like. Useriøst! Jeg spurte, kanskje hun kan videresende meg til spesialist, hun sa at det er ikke nødvendig. Jeg må bare vente, alle problemer skal borte.
Jeg bytter fastlege. Aldri igjen til Ida, nei takk!